perjantai 28. maaliskuuta 2014

When life gives you lemon, it's time to make tea


^ Ei hullummat työmatkamaisemat, London Eye ja Big Ben junamatkan varrella

Noniin, kaksi ensimmäistä työvuoroa on tehty. Tiistaina olin pomon kanssa kahdestaan ja lähinnä hän kertoi asioita hotellista ja ehdin nähdä pari Check-in'iä ja tein parit avainkortit. Keskiviikkona olin perehdyttäjäni kanssa ja käytiin läpi aika paljon samoja asioita, kuin tiistaina, mutta olin siinä respassa paljon enemmän. Koska hotelli on pieni, vietän siinä respassa aikaa yksin ja jos tulee, jotain soitan perehdyttäjän, joka on siis alakerrassa. 



Syy, miksi oon ollu vasta kaks päivää duunis, että tulin kipeeksi. Tosiaan, kun lähin töistä keskiviikkona, mua rupes sattuu korvaan. Kun tulin kotiin, yritin syödä tomaattikeittoo, mutta se vaan oli tosi vaikeeta, ku kurkkuun sattu. Tulin hetkeks istuu sohvalle ja tunnin päästä, huomasin, että olin nukahtanu. Keskiviikkonen olo oli jotain aivan järkyttävää. Kun host-äiti tuli kasin jälkeen himaan, se laitto mulle ruokaa ja teetä ja anto antibiottei. Torstai aamupäivä meni nukkuessa ja iltapäivällä vähä lueskelin englannin kielisii lehtiä. 

Torstai-illalla näin vihdoinkin ekaa kertaa host-isää. Oli ollut siis reissussa ja tuli vasta nyt kotiin. Oon kyllä todella onnellinen, että oon päässy tän pariskunnan luokse asumaan. Molemmat on tosi ihania ja täällä on tosi kotoisa tunnelma. 

Viikonlopuks ei oo vielä mitään suuria suunnitelmia, haluun oikeesti nyt parantua kunnolla! Palaillaan x


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti